Uitgelicht onderzoek - Pop-up Store: To Kiss Or Not To Kiss? - NADR
16221
post-template-default,single,single-post,postid-16221,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,transparent_content,qode-theme-ver-11.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Uitgelicht onderzoek – Pop-up Store: To Kiss Or Not To Kiss?

Uitgelicht onderzoek – Pop-up Store: To Kiss Or Not To Kiss?

 

De Dutch Design Week vond ongeveer een maand geleden plaats. Hier presenteerden hogescholen uit het hele land hun lopende onderzoeken op het gebied van praktijkgericht ontwerponderzoek. Een van onze onderzoeken, de fotohoek van To Kiss Or Not To Kiss, werd op additionele wijze gepresenteerd in deze video:

Nieuwe souvenirs

In deze video wordt het onderliggende thema waar het lectoraat Innovation Networks (Haagse Hogeschool) zich bezighield dieper uitgelicht. Dit was het mee-veranderen van Hollandse souvenirs met de multiculturele samenleving. Dit thema sprak veel mensen aan, en leidde tevens tot een item in het NOS-journaal, zoals te zien is in de video.

Praktijkgericht ontwerponderzoek

Lectoraten praktijkgericht ontwerponderzoek creëren innovatieve producten die tastbare resultaten opleveren de samenleving. De lectoraten zijn elke dag bezig om de wereld door praktijkgericht ontwerponderzoek iets gelukkiger, veiliger en gezonder te maken.

Bekijk het onderzoek ‘To Kiss Or Not To Kiss’ hier